Katalog
Pes Granule Konzervy Přílohy Pamlsky Hračky Náhubky Vitaminy Šampony Kočka Granule Konzervy Steliva Pamlsky Hlodavci Krmiva Klece Ostatní Ptáci Krmivo Vitamíny Ostatní Akvaristika Akvária Krmení Teraristika

ZÁRUKA

Na chovatelské potřeby je poskytována zákonem stavovená záruční doba 24 měsíců (kromě zákonem stanovených vyjímek - týká se především krmiv).

REKLAMACE

Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 724 734 372 nebo emailem - animeal@seznam.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinnen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování v případě vrácení peněz za zboží provádí dodavatel).

Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

 

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - Animeal spol. s r.o., Fr. Ondříčka 46, 37011 České Budějovice

  2. Přeprava je hrazena stranou kupujícího. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.

  3. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol

  4. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.

  5. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.

  6. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.

  7. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

  8. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

  9. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.

  10. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.

  11. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Pokud si s výměnou zboží nevíte rady, zavolejte na +420 724 734 372  nebo napište na animeal@seznam.cz

Přihlášení



Akční zboží
Happy dog
Happy dog
A.R.G.O. PRO FILM

Krmíme psy filmových profesionálů!

A.R.G.O. PRO FILM
Sponzorujeme

Sociálně terapeutická dílna

Sponzorujeme
Hledání

© 2018 http://eshop.animeal.cz | animeal@seznam.cz | Obchodní podmínky